Szanowni Klienci, pragniemy Państwa zapewnić, że w Spedimex monitorujemy sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i robimy wszystko, żeby minimalizować potencjalny wpływ na łańcuch dostaw i zapewnić ciągłość operacji naszych klientów.
Powołaliśmy sztab kryzysowy, który w sposób ciągły monitoruje sytuację i na bieżąco podejmuje niezbędne działania. Niemniej jednak sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie, dlatego musimy być przygotowani na każdą ewentualność, również taką związaną z ograniczeniem świadczonego serwisu.
Pragniemy Państwa poinformować o zmianach, jakie zmuszeni jesteśmy wprowadzić w prowadzonych operacjach:
Transport drobnicowy na ternie kraju oraz drobnicowy transport międzynarodowy
Wprowadzamy ograniczenia w ruchu krajowym i międzynarodowym w zakresie przesyłek drobnicowych. W związku z powyższym czasy odbiorów i dostaw będą wydłużone. Rekomendujemy skorzystanie z serwisu dedykowanego, który będzie działał w trybie standardowym.
Transport częściowy i całopojazdowy krajowy oraz międzynarodowy
Dostawy będą odbywały się w trybie standardowym. Na chwilę obecną nie przewidujemy ograniczeń w funkcjonowaniu serwisu. Z uwagi na zaostrzone kontrole, a także wydłużony czas oczekiwania na przejściach granicznych, proszę mieć na uwadze opóźnienia w realizacji zleceń.
Będziemy informować Państwa o dalszych krokach prowadzonych przez spółkę Spedimex, a związanych z dynamicznymi zmianami. W razie jakichkolwiek pytań związanych z obsługą Państwa przesyłek prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.