Spółka Spedimex uruchomiła nowe centrum obsługi zwrotów z kanału e-commerce. Obiekt o powierzchni 30 000 m² uzupełnił dotychczasowe inwestycje logistyczne Spedimex w Strykowie.
W nowo powstałym obiekcie obsługiwane są artykuły odzieżowe, stanowiące zwroty z kanału internetowego. Magazyn został wyposażony w 120 stanowisk do procesowania produktów, 3 automatyczne tunele prasowalnicze, 4 stanowiska szwalnicze, a także ponad 1,5 km automatycznych linii przenośników, usprawniających obsługę zwrotów.
Nowy magazyn pozwala na zwiększenie wydajności procesowanej odzieży i zapewnia sprawną obsługę klientów. Realizuje on wszystkie czynności związane z przywracaniem produktów na stan magazynowy. Artykuły odzieżowe są tutaj prasowane i odświeżane w automatycznych tunelach, za pomocą strumienia pary. Stanowiska szwalnicze umożliwiają dokonywanie drobnych napraw bezpośrednio w obiekcie. Z kolei automatyczne przenośniki pozwalają na sprawny transport wewnątrzmagazynowy.
Z myślą o komforcie pracowników, powstała także estetycznie i wygodnie wyposażona strefa socjalna, o powierzchni 200 m². Zastosowane rozwiązania technologiczne budynku pozwalają na oszczędne gospodarowanie zasobami. W bliskiej odległości od magazynu została wydzielona zielona przestrzeń otaczająca inwestycję.
Nowy obiekt uzupełnił kompleks magazynowy Spedimex w Strykowie, którego całkowita powierzchnia wynosi już blisko 120 tys. m².